Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Friday, June 25, 2010

Korang Kenapa ek?

Yeay! Hari ni aku bercuti. Ingat nak settlekan hal2 rumah. Then kalau dah siap nak pi shopping kat Mid Valley la kejap. Biasala baru dapat gaji and allowance..kihkihkih...Tapi hari bahagia aku awal2 pagi lagi dah ada makhluk yang rosakkan. Tadi masa nak menuju ke nursery Afzal, ada la satu minah ni drive slow je. Pastu dia belok kanan without signal. Nasib baik aku tak laju sangat sebab bila aku nak terus ke depan dia boleh tiba2 belok kiri sebab nak masuk parking dia. Bodoh ke apa?? Aku terpaksa brek mengejut. Walaupun slow aku bawak, anak aku tu baru setahun konfem la tersorong ke depan budak tu. Ikutkan baran aku nak je pi maki tapi, aku tanak rosakkan mood aku hari ni. So, aku jalan..........Tapi hari bahagia aku tergugat lagi sekalik bila ada pulak Si Joyah nih...Heei rasa nak cili je mulut #$^&... Boleh cakap aku pakai baju mengandung. Kuat pulak tu... Diorang ni memang tak pandai jaga mulut ke???...hello, in what world are you in rite now??? this is fashion! and let me TELL YOU, ikut peredaran zaman sket la joyah.... Tapi all in all aku still kagum dengan diri aku sendiri sebab berjaya mengontrol tamper. Aku cuma buat muka series and cakap, " Nape? Tak penah tengok baju macam ni?" Aku ni bukan jenis mencarut walaupun aku ni baran. Tapi maybe dah tua aku nye baran tu dah kendur dah. Penat nak marah...Tapi itu lebih baik kan?? Hmm..bila dah meluahkan kat sini, lega la sikit...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...