Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Friday, November 5, 2010

Alhamdulillah....Thanks Nuffnang!

Mama actually dah ngantuk. 
Tapi disebabkan masa ni je mama boleh BW, mama kuatkan juge mata ni.
 Susah kerja sekarang takde masa nak buka2 internet. 
berukbeng celcom ni pulak slow jek....
so, bila time cuti baru boleh BW...

Tadi dah lama tak jenguk nuffnang...
rupa2nya dah byk yg jd metered earning.yelah dah sebulan pun
Tapi alhamdulillah BE baru tak stop masuk
Harapnya boleh le kumpul macam RedMummy
Dasyatkan akak tu?

Tapi mama tetap ikhlas blogging 
bukan setakat kejar duit tapi memang mama suka berceloteh
sekurang2nya, sekarang kakak mama rindu
dgn celoteh mama.
mama dah tak berceloteh sangat sejak ada blog
sebab...

MAMA ADA KORANG UTK BERBORAK DGN MAMA
TAK GITU?





2 comments:

nur said...

betul2
ALL IN ONE

Bee @ honeyvsbee said...

merasa jugak..bee tak pernah dapat pon tapi bee suka memblog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...