Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Sunday, November 21, 2010

kena tag dr cik meow!

kena tag dek cik meow


syarat yang mesti kena buat (ada syarat siap,haha)

  • kena buat entry sendiri..gunakan kekretifan sepenuhnya
  • tulis 25 perkara yang orang tak tahu pasal korang..kire rahsia yang dah lame terperap tu kasi tunjuk la..
  • tagged 25 kawan yang lain..sekian..mudah bukan?haha

aduss....25 perkara yg org tak taw pasal mama? secret la....


okeh yg tak brapa secret la yek

1. mama ibu kepada seorg boy yg ganas, energetic dan playful
2.isteri yg setia
3.pekerja yg baik punye....
4.kawan yg baik
5.nama betul mama bermaksud air sejuk dlm bahasa jepun
6.mama ada dua blog   http://malaysiansonographer.blogspot.com
7.mama suka masak western food
8.mama dah penah gi 4 negara, rasa2 nak gi pusing satu dunia...
9.kerja mama banyak travel
10.mama ada 8 org adik beradik
11.mama org peng heng
12.mama pernah jadi jurulatih tali tinggi PLKN kem gambang
13.mama pernah minat giler dgn justin timberlake
14.fb mama utk kawan2 je...
15.mama suka bercakap tanpa hentii...
16.mama seorg yg garang 
17.cita2 pertama mama jadi peragawati...kehkehkeh...lawak sotong betul kan?
18.hobi mama masa sekolah rendah basuh pinggan dan sapu sampah...series la...
19.mama pernah buat 3 kerja dalam satu hari (hkl, tusyen,insurans)
20.mama penah jadi askar simpanan
21.mama pernah gila gadget dulu2
22.pernah berangan nak jadi treasure hunter (habis berlubang tanah kat umah kena gali...)
23.pernah jatuh chinta dgn lecturer sendirik
24.pernah lesbian ingat mama sekaum dgn diorg...eyyuuuwwwww!
25.selalu kena kutuk askar penakut dgn hubby sb takut cicak (jerit kuat punyer kalau nampak cicak!)


nak tag sape ye?

semua follower mama di tag untuk ini...azab tau....hehe

2 comments:

gula-gula kapas said...

wah,mama yg garang? takutnya,hehe

mamaafzal said...

yup.garang mcm singa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...