Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Sunday, November 14, 2010

Walking Is the Best Exercise

Pernah dengar tak? haa...ni la salah satu motto kat tempat kerja mama. Bangunan Wisma Abex ni cmua tiga tingkat. So, takde la lift. kena turun naik tangga. Tapi ok jugak sebab mama boleh exercise. Bila ada kerja kat hospital luar pun mama cuba jugak turun naik tangga. Bukan apa, bila dok bahagian cardiac ultrasound. Rasa macam tetiba concern pasal kesihatan jantung. Yelah, lagi pulak baru2 ni kita dikejutkan dengan berita Artis senior Shamrin fotograf meninggal dunia disebabkan serangan jantung. Tinggallah isteri yang masih muda dan sarat. Takziah untuk keluarga Allahyarham. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. So, korang pun jalan lupa jaga kesihatan diri. Cuba exercise. kalau takde masa, banyakkan berjalan dan menaiki tangga masa berkerja...Mudahkan?

1 comment:

wan nurul hezrina abd halim said...

btultuh cara paling berkesan jga kesihtn bersenam n jga mkn.tp nurulpun kurg bersenm.umh lif,oipspun lif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...