Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Friday, December 3, 2010

Jom Sebarkan Kepada Semua-Lee Xin Ru

Ini Sticky Post sehingga diberitahu. Untuk post terbaru, sila scroll ke bawah....:o)



Setiap kali mama dengar atau terbaca kes2 kanak2 hilang ni,
hati mama tak pernah lari dr bimbang.
Anak mama pun kecik lagi,
kalau mama tak boleh sehari berenggang dgnnya,
apa pulak perasaan ibu kanak2 di atas

mama mintak jasa baik kawan2 mama semua, kita sebarkan berita ni.
Harap2 kita dapat membantu menyelamatkan kanak2 ni.

14 comments:

wan nurul hezrina abd halim said...

sesama kita perihatin..dulu ingat lagi budak ilang sampai skang tak jupe..sharline kalau tak clap nama dier

mamaafzal said...

itu la.mcmana perasaan mak ayahnye..eeeiy tak sanggup mama nak pikio kan...

Yuni Aisyah said...

kesiannya...hope adik lee xin ru dlm keadaan slmt...

amiey lee said...

sekarang ni seslau sgt budak hilang..takut le...

salam kenal

mamaafzal said...

@ yuni aishah: itu le.harapnye selamat...

mamaafzal said...

@amiey lee: haah betul tu...salam kenal..:o)

cimut munniey :) said...

sedih nya kalau anak hilang. iskk...keciannn sgt.

mamaafzal said...

itu la...kalau boleh nak je sekeh kpala penculik tu...huhu

Mawar Merah said...

Ya Allah, selamatkanlah kanak-kanak ini dari perbuatan jahat manusia.. Amin ya rabbal alamin..

putERi-kAtEk said...

jahat betol org yg culik2 ni kan....
harap2 budak tu tak ada apa2....

A.D.A.M. said...

Huhuu.. macam2 kan. Risau2..

Rafina Mimi Zairul Murni said...

insyaallah..saya akan turut serta membuat entri pasal kanak2 tu..klau kena pd diri sdiri x tau la..tp minta2 di jauhkan..

kmvsblogger said...

skrg ramai btl budak ilang..tkt ada sindiket yg jual budak-bidak ni je

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ramai betul budak hilang..risau kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...