Jom Menabung Untuk Anak-anak!

I Support Breastfeeding!

Lilypie Breastfeeding tickers

nuffnang i like!

Menabung Demi Pendidikan!

Wednesday, September 1, 2010

Afzal, Kuatkan Semangat ye?

Semalam, mama rasa badan Afzal panas sikit. Ayah cakap maybe sebab baru lepas mandi air panas. Tapi mama tak sedap hati. Mama tidurkan Afzal macam biasa. Pagi ni, masa nak sahur, Afzal macam biasa akan bangun sahur sekali. Ermm...suhu badan naik tinggi. Mama bagi makan aiskrim vanilla. Dia merengek "mama....akit...angan..akit..." Maybe muscle dia rasa sakit sebab suhu badan naik. Nasib baik ada lagi kool fever. Ayah tolong mama masukkan supp. Mama tau Afzal tak suka tapi makan ubat lagi afzal tak suka kan? Dah masuk supp nampak macam kurang sikit. Tapi Afzal still lesu. Kuatkan semangat ye sayang, hari ni mama kerja dulu. If thing doesn't look any better, mama amik cuti jaga Afzal. Hari ni mama banyak kerja. petang nanti mama amik Afzal awal. Mama sayang Afzal so much!

2 comments:

shi3la said...

selalunyer kalo anak2 sakit ibu akan gelisah dulu..kaum bapak still cool kann..kdg2 geram tgk derang,mcm takder perasaan..

yer Afzal kuatkan semangat yer..

salam kenal yer..rase macam pestime sy menyinggah ker sini..ker dah pernah ker..hiks sory lah yer sy nie nyayuknyer lebih dari biasa..

mamaafzal said...

thanks shiela sudi menjenguk...mama ni biasalah kalau anak demam, mama yang tak tido.mata susah nak lelap takut tak sedar anak merengek ke apa. ni alhamdulillah dah ok.boleh tido lena sikit semalam...:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...